dinsdag 28 mei 2013

18. Library Thing

ik heb via het 23dingen-acount op Library thing rondgesnuffeld. Leuk om te kijken maar ik ben zelf niet zo van lijstjes maken. Ik heb een boek handmatig toegevoegd aan wat er al in stond en de HTML- code geplakt in mijn blog. Als ik gewoon een titel of een auteur intikte, kwam er niks uit, vreemd. Maar handmatig ging het wel. Het is wel leuk om ideeën op te doen en te zien wat anderen lezen. Wat de bibliotheek betreft, wij hebben zelf een mooie catalogus. Ik zou zelf niet iets kunnen verzinnen om Library Thing te gebruiken voor de bieb. Misschien op de website een lijst met boeken van een bepaald onderwerp? Doen we dit nniet al?

2 opmerkingen:

  1. Het blijft leuk om te zien wat je collega's lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je leest. Mij lukt het niet de om de boeken uit Library Thing te plaatsen op mijn blog. Ik kom bij je in de leer.

    BeantwoordenVerwijderen