maandag 20 mei 2013

15. Prezi

Prezi ziet er echt heel mooi uit.  Al je fantasieën kan je hier uitleven, als je een mooie presentatie wilt geven. Het in en uitzoemen ziet er prachtig uit. Ik heb één en ander bekeken en ook wat voorbeelden van collega's. Leuk hoor!

Toevallig was ik afgelopen donderdag in Amersfoort voor een studiedag van het 4you! Hier werd heel kort een presentatie gehouden van een nieuw groepsbezoek voor de eerste klassen van het voortgezet onderwijs. Ik dacht al, tjee... wat zie dat er gelikt uit.
Nu herken ik het als Prezi! Power Point lijkt verleden tijd.
Ik moet nu zelf ook aan de slag om iets leuks te creëren en ga dat ook zeker doen.
Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook bezig geweest een prezi te maken. Het lijkt makkelijk in het begin, maar je kunt je helemaal verliezen in lijntjes, balletjes, inzoomen etc. Voor je het weet ben je een paar uur verder. Hoe was de studiedag trouwens? Ik hoor graag de details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht met spanning op je eerste Prezi. En Ellen heeft helemaal gelijk, houdt het de eerste keer wat simpel. Op de blog van Marina staat ook een mooie Prezi.

    BeantwoordenVerwijderen