zondag 24 maart 2013

7.

Joeppp.... het is in één keer gelukt om een filmpje erop te zetten.
Ik had met mijn Ipad wel foto's gemaakt op het 4you! maar geen filmpje, deuhh.
Maar deze had ik nog van mijn hond Julie.Vond ik ook wel leuk om te delen.. Ik doe eigenlijk helemaal niks met Youtube en ben dus even gaan rondsnuffelen. Het is wel leuk om te zien wat mensen allemaal willen delen met anderen. Zelf een filmpje erop zetten is echt niet moeilijk. Zonder de beschrijving te lezen is het me gelukt (met ál die ervaring van de dingen hiervoor, haha) Even uploaden en hup hij stond op m'n blog, Super!
Op naar de tussen bijeenkomst, ik ben er weer bij.

2 opmerkingen:

  1. Leuke hond! Je zult dit wel vaak horen als je zo dicht bij het ziekenhuis en het politiebureau woont...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om deze beroemde huisgenoot van je eindelijk eens te zien!
    Knap van het uploaden. Heb ik nog geen ervaring mee.Downloaden wel (ook een hondenfilmpje trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen