dinsdag 12 maart 2013

Lang geleden!....ding 3.

Ik moet wel weer even inkomen. Heb me even afzijdig gehouden van beeldschermen en felle lampen. De griep had me toch te pakken gekregen, brrr. Maar het is weer tijd om 23 dingen op te pakken. Heb vanavond weer één en ander doorgelezen, er is werk aan de winkel!
De RSS feeds zijn me al gelukt en een blogroll ook. Ik wil mijn blog ook nog even opleuken met wat foto's en een filmpje. Dat wordt dus gecombineerd met ding 5. Persoonlijk ben ik niet zo van de rss feeds, zal het niet zo snel gebruiken. Donderdag ga ik aan de slag met de rest van de "dingen" die komen gaan. Als je het allemaal leest, denk ik, uhh, waar hebben ze het over. Ik ben helemaal nog niet bekend met Picasa en foto's op het web, maar het gaat me lukken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten