donderdag 21 maart 2013

5.

Ding 5 is wel heel leuk om te doen, het kost wel even tijd, maar dan heb je ook wat. Ik deed nooit wat met Picasa maar begrijp nu dat het heel makkelijk is om je foto's op te slaan en te bewaren. Dit deed ik nog gewoon op een schijfje, ouderwets dus! Op de Ipad is dit alles niet te doen, het wordt niet geheel ondersteund en een kopieren en plakken gaat ook niet super handig. Ik heb een klein  webalbum bij Picasa gemaakt om te oefenen. Natuurlijk met mijn lieve hond erin en met Linda het paard van Kirsten. ik heb de foto's toegankelijk gemaakt voor "beperkt" maar wat dat inhoud weet ik niet precies. De link delen is ook gelukt, dus nu zijn ze ook te zien via mijn blog. Via het blog van Marion Boskemper kwam ik er achter dat de bibliotheek ook de foto's van onze website via Picasa deed. Nooit geweten, maar wel logisch. Meteen even gekeken,het is wel leuk dat je dit nu gaat herkennen. Ga Picasa zeker gebruiken voor mijn foto's in de toekomst (als ik klaar ben met de 23 dingen, haha) Ben nu wel benieuwd naar ding 6, huphup.....

1 opmerking:

  1. Een van de leuke dingen van deze cursus is dat we ook weer eens op onze eigen website gaan kijken. Ik hoor wel meer mensen dat ze niet wisten dat op onze site een fotopagina is. Goed om te weten. Als ik er weer wat foto's opzet zal ik dit doormailen.

    BeantwoordenVerwijderen