donderdag 11 april 2013

9.Wat is wijsheid?

Wat is wijsheid in medialand?
Tja, als je mijn naam googelt sta ik niet verbaasd dat er iets terug te vinden is, na al dat harde werken op het blog. Ook zie je m'n  profielfoto van Facebook meteen verschijnen en het filmpje van mijn hond op YouTube. Wat ik minder vond is dat ik ook op Google+  te zien ben. Ik wist dat ik één en ander had gedeeld, en dat ik aangemeld was. Maar dat je met je naam googelen meteen alles bij elkaar in beeld had, mmmm. Het is natuurlijk logisch, maar hoe ik het er weer af haal?? dat is de vraag.

3 opmerkingen:

  1. Volgens de kenners moet je met deze link al je gegevens van je google plus account kunnen verwijderen. https://plus.google.com/u/0/downgrade/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, bedankt voor de tip Wil.
    Ik laat het nog even staan tot na de cursus, dan beslis ik of ik het wil houden of niet.
    groet Kit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf zelf gewoon ook steeds kritisch kijken wat ik op internet zet (zeg ik ook steeds tegen de kinderen). Wat er niet op staat hoeft er immers ook niet af. Wel een handige tip van Wil trouwens, die ga ik proberen.

    BeantwoordenVerwijderen