dinsdag 23 april 2013

11. Wiki

Als je de wiki's achterelkaar bekijkt is het een vergaarbak vol met informatie. Veel te veel als je het mij vraagt. Die van Deventer vind ik ouderwets en saai om te zien, Als je aan zoiets begint moet je er wel recente informatie op kunnen vinden. Als wij in de bibliotheek aan zoiets gaan beginnen moet het wel goed gebeuren en er moet veel tijd aan worden besteed om het goed te doen en te onderhouden.

Ik heb ook in de 'zandbank' gespeeld. En ja natuurlijk even snel,snel... oeps meteen een foute schrijversnaam opgeheven, helppp, nog wel van zo'n goede schrijver, arme ziel. Ach het is maar om even te oefenen, om iets toe te voegen en om commentaar te geven op andere berichten. Dit lukte me aardig snel.

1 opmerking:

  1. Wat een leeswerk dit ding! Ik ben niet van de wiki's: veel fouten, oude informatie, vaak saai.

    BeantwoordenVerwijderen