zondag 9 juni 2013

23. Evalueren

Heb ik er iets van geleerd, vraag je? Zeker weten, het was een openbaring. Via het web kan meer dan me lief is. Deze cursus was heel leerzaam, heb veel nieuwe dingen ontdekt en dat was de bedoeling volgens mij. Ik kon niet in zo'n korte tijd alles opslaan, maar als er wordt gesproken over een bepaald onderwerp, denk ik o ja dat ken ik ook! Als ik echt met één van deze zaken zou gaan werken, is meer verdieping wel nodig. Wat willen we bereiken na deze 23 dingen? Social media is relatief nieuw voor bibliotheek Waterland en er valt nog veel te ontdekken. Er veranderd telkens weer iets op dit gebied. Dus......... meegaan, ervaringen delen (Facebook/ Twitter/ 'in de cloud werken' enz.) daar kunnen we niet meer omheen. Facebook is niet meer weg te denken, dat is iets wat echt ontdekt is bij alle collega's die het nog niet kende. Volgens mij maakt iedereen zich "schuldig" aan Facebook. Hartstikke leuk! Door deze cursus neem je alle collega's mee in hetzelfde proces en dat sprak mij erg aan. Back en Frontoffice was even één, iedereen was bezig met hetzelfde doel. Hoe wordt onze bibliotheek 2.0? Het is een taak van ons allemaal om de klant te gaan bereiken. Of het nu via de website gaat,via een blog of ín de bibliotheek met APPS of een zuil, de klant moet gezocht worden. Dat moeten we met z'n allen doen en als dát interressant genoeg oogt dan worden we gevolgd. Ik wil Anjes, Annemarie en Wil hartelijk bedanken, we zijn allemaal weer even wakkergeschud!

4 opmerkingen:

  1. Klaar! Veel gelezen en veel geleerd. Nu gaan we kijken wat we echt blijven gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Kitty, kunnen we eindelijk rustig de koude zomer in. Lekker idee he. Elk weekend weer lekker alle tijd aan je zelf. En inderdaad; wat gaan we er nu mee doen. Prive en zakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, je bent officieel klaar!

    Momrgen gaan we de ideeen die zijn geopperd tijdens de cursus bespreken. Dan zien we ook wat er van komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook gefeliciteerd Kit, lekker dat we klaar zijn. Opgelucht ben ik nu wel.

    BeantwoordenVerwijderen